Težavo pogosto povzroča požarni zid ali pa protivirusni program. Operacijski sistem Windows samodejno namesti požarni zid. Prepričajte se, da je port TCP 4495 odprt na vašem požarnem zidu.
Več o požarnem zidu si lahko preberete tu:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/understanding-firewall-settings#1TC=windows-7
Če je težava še vedno prisotna je mogoče vzrok v vašem DNS strežniku oziroma napačnem omrežnem imenu. V tem primeru poskusite med dodajanjem računalnika v konzolo uporabiti IP namesto omrežnega imena.
Na Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2003 ali Windows Server 2008 morate namestiti posodobitev s te strani:
http://support.microsoft.com/kb/971513
Posodobitev mora biti nameščena na vseh računalnikih kjer je nameščen agent in je nujna za uspešno blokiranje spletnih strani na različnih spletnih brskalnikih.
Posnetki so shranjeni na oddaljenem računalniku v pod-mapi \dr na mestu kjer je nameščen agent.
Uporabniški priročnik je tu:
Pomoč za uporabo programa na mobilnih napravah je tu: