Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja


Kaj naj storim, če ne vidim oddaljenih zaslonov?

Težavo pogosto povzroča požarni zid ali pa protivirusni program. Operacijski sistem Windows samodejno namesti požarni zid. Prepričajte se, da je port TCP 4495 odprt na vašem požarnem zidu.

Več o požarnem zidu si lahko preberete tu:

http://windows.microsoft.com/en-us/windows/understanding-firewall-settings#1TC=windows-7

 

Če je težava še vedno prisotna je mogoče vzrok v vašem DNS strežniku oziroma napačnem omrežnem imenu. V tem primeru poskusite med dodajanjem računalnika v konzolo uporabiti IP namesto omrežnega imena.

Zakaj blokiranje spletnih strani ne deluje?

Na Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2003 ali Windows Server 2008 morate namestiti posodobitev s te strani:

http://support.microsoft.com/kb/971513

Posodobitev mora biti nameščena na vseh računalnikih kjer je nameščen agent in je nujna za uspešno blokiranje spletnih strani na različnih spletnih brskalnikih.


Kje so shranjeni posnetki?

Posnetki so shranjeni na oddaljenem računalniku v pod-mapi \dr na mestu kjer je nameščen agent.

Kje se nahaja uporabniški priročnik?

Uporabniški priročnik je tu:

http://www.nadzornik.si/pomoc

 

Pomoč za uporabo programa na mobilnih napravah je tu:

http://www.nadzornik.si/pomoc-mobilno